loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

گزارش بازی

ست اول:

ایران در این ست ابتدا جلو بود اما در رفته رفته روسیه به بازی بازگشت و بازی را با ایران برابر کرد. سپس این روسیه بود که از تجربه خود استفاده کرده و رفته رفته در بازی پیش افتاد و برتری خود را در مقابل ایران بیشتر و بیشتر کرد. روسیه در نهایت در این ست که از نیمه های روسیه بر بازی مسلط بود، نتیجه 25 بر 20 به سود این تیم حاصل شد و این تیم در ست اول به پیروزی رسید. گفتنی است در اواخر بازی ایران کمی بهتر بود اما دیر جنبید تا روسیه پیروز میدان شود.

ست دوم:

سرویس های عالی و بازی فوق العاده سعید معروف و همینطور اضافه شدن میرزاجانپور برای ایران، شرایط بازی را تغییر داد و ایران در این ست بسیار بسیار خوب کار کرده و در تمامی طول ست در بازی پیش بود. اختلاف ایران با روسیه در این ست حتی به 8 امتیاز نیز رسید.ایران در این ست با این که در اواخر بازی امتیازات زیادی از دست داد، با استفاده از اندوخته عالی خود در طول بازی، با نتیجه 25 بر 16 حریف را مغلوب کرد تا بازی در ست ها 1-1 شود.

ست سوم:

این ست چندان با ست قبل تفاوتی نداشت و استادیوم روسیه هنوز هم شاهد کار فوق العاده مردان ایرانی بود. در رأس آن ها، باید به سعید معروف اشاره کرد که به بهترین شکل سرویس زده و پاس ها را برای هم تیمی هایش ارسال می کرد. ایران در یک بازی کاملا برتر در این ست، در تمامی طول ست از روسیه جلو بود و در نهایت با نتیجه 25 بر 19، بار دیگر روسیه را مغلوب کرد تا یک امتیاز خود را از این بازی کسب کند.

ست چهارم:

در ست چهارم ایران حتی از ست های قبل نیز بهتر بود. دفاع های عالی بازیکنان ایران و به ویژه سیدمحمد موسوی، در همان ابتدا روسیه را مقهور قدرت خود کرد و با نتیجه 9-2 از این تیم جلو افتاد. ایران در طول بازی نیز اختلاف خود را روی 5 یا 6  امتیاز نگه می داشت و بر حریف تسلط و برتری کامل داشت.اما در امتیاز 19، این ایران بود که توقف کرد تا تیم روسیه اختلاف را با ایران کم کند و از 15، به 18 برسد. اما در پایان ایران در امتیاز 24-21، وقتی به امتیاز 25 رسید، به دلیل ویدیوچک مربی روسیه امتیاز به این تیم داده شد و همینطور در امتیاز بعدی نیز روسیه با یک ویدیوچک یک امتیاز دیگر گرفت اما در پایان ایران با نتیجه 25 بر 23، پیروز این میدان و بازی شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی