loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

گزارش بازی

نیمه اول:

ایران خیلی زود در نیمه اول توسط سردار آزمون به گل رسید. در دقیقه سوم، سردار آزمون به داخل محوطه جریمه ترکمنستان رفت و با شوت زیبای خود دروازه این تیم را گشود. در ادامه باز هم این ایران بود که حمله می کرد و از موقعیت هایی همانند ضربه سر آزمون که به تیرک دروازه حریف برخورد کرد یا حرکت ترابی که بعد از دریبل دروازبان، توپ از پای او جدا شد و موقعیت را از دست داد، نتوانست استفاده کند. البته ترکمن ها نیز روی ارسال یک کرنر فرصت خوبی داشتند که با واکنش حقیقی همراه بود. سر انجام در پایان نیمه و در دقیقه 47، روی یک ارسال از سوی بازیکنان ترکمنستان و رد شدن توپ از همه بازیکنان، باعث شد تا مهاجم ترکمنستان گل تساوی را به ثمر برساند و دو تیم با نتیجه 1-1 به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دراین نیمه ایران از همان ابتدا شروع به حمله کرد و در تمامی طول بازی بر بازی تسلط داشت. البته ترکمنستان نیز یکی دو موقعیت داشت که به خوبی توسط علیرضا حقیقی دفع شد. اما این ایران بود که در این نیمه حملات زیادی انجام داد ولی حمله های این تیم اغلب با بی دقتی مهاجمین و البته مهار دروازبان ترکمنستان از دست می رفت. به عنوان مثال در دقیقه 83، ضربه عالی طارمی با واکنش عالی دروازبان حریف همراه بود و به کرنر رفت. در نهایت در روزی که ملی پوشان اصلا خوب کار نکرده و بازیکنانی همانند شجاعی، ترابی، امیری و حاج صفی در حد انتظار نبودند، تیم ملی ایران با ترکمنستان به تساوی رسید تا اولین گار را بسیار بد بردارد.

ترکیب دو تیم و آمار این بازی

ایران:علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، محمد حسین کنعانی زادگان، وریا غفوری، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، مسعود شجاعی (46 امید ابراهیمی)، وحید امیری (65 قوچان نژاد)، مهدی ترابی (46 طارمی) و سردار آزمون
سرمربی : کارلوس کی روش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی