loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 107 نظرات (0)

به گزارش  مغان ورزش از ساعت 00:30 دقیقه امشب به وقت تهران دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا در سال 2015 را در استادیوم سن مامس برگزار کردند.

مسابقه همانند انتظار با استراحت انریکه به بازیکنان اصلی خط دفاعی و میانی بارسا از کنترل آبی اناری ها خارج و با حملات بیلبائو آغاز شد. شاگردان والورده با حمایت پرشور هواداران خود چند حمله نصفه و نیمه را بر روی دروازه بارسا انجام داده و توانستند بر روی سوپر گل استثنائی سن خوزه از میانه میدان به یک گل تاریخی دست یابند.

پس از این گل بارسا تا حدودی به خود آمده و روند بهتری گرفتف اما به وضوح با غیبت راکیتیچ و اینیستا عدم حلاقیت در خز میانی این تیم موج می زد، اتفاقی که باعث شد تا پایان نیمه نخست علی رغم در اختیار گرفتن مالکیت توپ تنها دو خطر بر روی ضربه ایستگاهی مسی و فرار پدرو بر روی دروازه ایرایزوز خلق کردند، که با واکنش های مناسب این دروازه بان راه به جایی نبرد.

نیمه دوم را نیز در ابتدا بارسا بهتر آغاز کرد و حتی ضربه پدرو پس از برخورد به تیرک افقی دروازه به زمین مسابقه بازگشت، اما پس از آن و با رسیدن به دقیقه 60 کابوس بازی برابر سویا مجددا تکرار شده و اشتباهات عجیبو غریب بارترا، آلوز و آدریانو باعث شد آرتیز آدوریز آماده و فرصت طلب سه بار دروازه بارسا رو پیاپی فرو ریخت تا شاگردان انریکه مزد دست کم گرفتن این دیدار را به بدترین شکل ممکن از حریف باسکی خود دریافت کنند.

شرح گل های بازی:

دقیقه 17: خروج بی موقع تراستگن توپ را در میانه میدان به سن خوزه رساند تا وی با یک ضربه استادانه از تقریبا میانه میدان گل اول بازی را به ثمر برساند.

دقیقه 53: فرار سابین از جناح راست پس از اشتباه روبرتو و آلوز با سانتر وی همراه شد تا آدوریز سرزن به زیبایی توپ را به گوشه دروازه بارسا بفرستد.

دقیقه 62: باز هم اشتباه مدافعان بارسا. این بار دو حرکت ضعیف آدریانو و آلوز توپ را در نقطه پنالتی به آدوریز رساند تا این مهاجم فرصت طلب با ضربه عالی خود توپ را برای بار سوم وارد دروازه بارسا کند.

دقیقه 68: خطای بی مورد آلوز در محوطه جریمه در حالی که توپ در جای دیگری قرار داشت، باعث شد پنالتی حاصله را آدوریز با قاطعیت به گوشه سمت راست دروازه فرستاده و هتریک خود را کامل کند.

ترکیب دو تیم و آمار نهایی بازی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی