loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 198 نظرات (0)

باشگاه هامارابی سوئد در ابتکاری جالب قصد دارد تا تیم های پرطرفدار و بزرگ دنیای فوتبال را به شهر استکهلم دعوت کرده و با آنها بازی دوستانه برگزار نماید. در همین رابطه، مسئولان این تیم از استقلال ایران به عنوان یکی از این تیم ها یاد کرده اند که قرار است پنجم فروردین در ورزشگاه سی هزار نفری شان به نام تله 2 به مصاف این تیم برود.

سایت باشگاه هامارابی با اشاره به پرهوادار بودن تیم استقلال و محبوبیت این تیم در ایران و خارج از ایران، این تیم را صاحب 20 میلیون هوادار دانست. همچنین سایت این باشگاه با اشاره به بازی تیم های استقلال و پرسپولیس، تحت عنوان دربی شهر تهران، از حضور بیش از صد هزار نفر تماشاگر در این دیدار خبر داد. این سایت با پرداختن به افتخارات تیم استقلال، کسب هشت مقام قهرمانی در لیگ ایران را از افتخارات آبی های شهر تهران دانست که این تیم را بدل به یکی از بزرگترین تیم های ایران و آسیا کرده است.

هنریک کینلوند مدیرعامل باشگاه هاماربی با ابراز خوشحالی از برگزاری چنین دیداری اظهار داشت که ایرانی های زیادی در کشور ما حضور دارند و در بازی تیم های ایران و سوئد نیز شاهد استقبال خوب آنها از این بازی بودیم. استقلال اولین تیمی است که ما به عنوان میهمان دعوت می کنیم و در ادامه تیم های دیگری نیز از کشورهای شیلی، ترکیه، عراق و لهستان به سوئد دعوت خواهند شد. ما به دنبال تعامل بیشتر با تیم های ایرانی هستیم و قصد داریم از وجود بازیکنان خوبی که در این کشور حضور دارند نیز استفاده کنیم.

هامارابی با تاریخ صد ساله خود یکی از باسابقه ترین باشگاه های کشور سوئد می باشد که در سال 1915 تاسیس شده است. ورزشگاه خانگی این تیم با نام تله دو در شهر استکهلم بنا نهاده شده و ظرفیتی معادل سی هزار نفر دارد. این تیم در حال حاضر با 33 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی لیگ شانزده تیمی سوئد قرار دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی