loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

تیم های دوم و چهارم گروه C رقابت ها با قضاوت آقای روبرت شورگن هافر در ششمین دیدار خود به مصاف هم رفتند. در حالیکه دیدار رفت دو تیم با پیروزی 3-0 لاروخا به پایان رسیده بود، در این مسابقه نیز شاگردان دل بوسکه کار را هجومی آغاز کردند و پس از خلق چند موقعیت بازی رفته رفته حالت سکون به خود گرفت و طبق معمول اسپانیایی ها با پاس های متعدد و حفظ مالکیت توپ ریتم بازی را در اختیار گرفتند. اصرار لاروخا بر ارسال از کناره ها با توجه به میانگین قدی بالای تیم میزبان راه به جایی نمی برد تا اینکه در دقیقه '45 بالاخره روی یکی از ارسال ها و با استفاده از اشتباه دفاع و دروازه بان بلاروس، داوید سیلوا موفق شد دروازه حریف را باز کرده و نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم با عقب کشیدن اسپانیا، بلاروس جرأت بیشتری برای جلو آمدن پیدا کرد که حاصل آن فرصتی بود که در دقیقه '49 روی پاس هلب، کورنیلنکو به دست آورد اما کاسیاس در موقعیت تک به تک با پای خود توپ را برگشت داد. در ادامه میهمان به خود آمد و فرصت های بسیار خوبی برای گلزنی خلق کرد اما موراتا و سیلوا در این میان توپ های خیلی خوبی را از دست دادند و در لحظات پایانی با ورود ایسکو خط حمله اسپانیا جان تازه تری به خود گرفت که باز هم نتیجه ای در بر نداشت تا بازی با همان یک گل به سود تیم دل بوسکه به پایان برسد.

شــرح گل

  دقیقه '45 (داوید سیلوا)(0-1): ارسال ضربه ایستگاهی توسط فابرگاس از سمت چپ، در حالیکه مدافع و دروازه بان بلاروس روی سر راموس بلند شده بودند، توپ پشت آنها روی سینه سیلوا فرود آمد تا وی با یک ضربه روی پای محکم سومین گل خود در این مسابقات را به ثمر برساند.

تـرکیب دو تیم و آمار بازی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی