loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 109 نظرات (0)

 مغان ورزش - در شرایطی که بلاتر سوئیسی در ابتدای ماه عطای ریاست فیفا به رغم انتخاب مجدد را به لقایش بخشید و در کنفرانس خبری اعلام استعفا کرد، گزارش های جدیدی در روزهای اخیر از تغییر نظر وی صحبت می کنند. 

به گزارش ESPN به نقل از روزنامه سوئیسی Schweiz am Sonntag، بلاتر با اعتماد به نفسی که در هفته های اخیر از پیغام های جانب دارانه فدراسیون های آسیایی و آفریقایی دریافت کرده است نسبت به ادامه دادن در این پست امیدوار شده است. 

ایکل هرشمن یکی از مشاوران سابق فیفا اخیرا به جرمی شاپ خبرنگار سایت ESPN اعلام کرده بود که بعید می داند بلاتر به رغم اعلام استعفای ظاهری (قرار بود وی تا فوریه و انتخابات جدید در جایگاهش باقی بماند) به این راحتی صندلی خود را ترک گوید. 

جلسه بعدی فیفا ماه آینده برگزار خواهد شد و گفته می شود ممکن است زمان انتخابات جدید به 16 دسامبر (25 آذر) تغییر یابد. این در حالی است که کشورهای اروپایی انتظار دارند بلاتر زودتر از این تاریخ و در اولین فرصت جایگاه خود را ترک کند. 

در شرایطی که افراد زیادی در خصوص توانایی های جانشینان احتمالی او تردید دارند، کلاوس جی استوالکر که به عنوان مشاور شخصی بلاتر در ماه های اخیر فعالیت می کند در این خصوص گفت: "سخت بتوان کسی را با به مانند او پیدا کرد. بلاتر کسی بود که این ارگان را تا این جایگاه موفق رساند و وی یک دیپلمات سطح بالاست. او هنوز شانس خود را دارد و باید دید در ماه های آینده اوضاع به چه شکل پیش می روند. باید بگویم که او رئیس انتخاب شده توسط اکثریت اعضای فیفا است."

این حرف ها در شرایطی مطرح شده است که روزهای زیادی از استعفای والتر دی گرگوریو  مدیر ارتباطات و روابط عمومی فیفا نمی گذرد. روزنامه سوئیسی ادعا کرد که این فرد سکان دار تفکری در بالاترین سطح فیفا بود که اعتقاد داشتند عبور از وضعیت آشفته فعلی در فیفا با بلاتر ممکن نخواهد بود. وی پس از گزارش روزنامه سوئیسی، این داستان را تائید یا تکذیب نکرد.  

دومنیکو اسکالا رئیس کمیته حسابرسی فیفا  اخیرا عنوان کرده بود که برای وی برگزاری انتخابات جدید بالاترین اولویت را دارد. 

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی