loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

کرواسی و ایتالیا در بازی امشب، در نهایت به تساوی یک - یک رضایت دادند.                                                    مغان ورزش- کرواسی و ایتالیا در حالی به مصاف هم رفتند که دو تیم، مدعیان اصلی صعود به یورو 2016 محسوب می شوند. اتفاقات دیدار رفت، اهمیت این بازی را دوچندان کرده بود. کرواسی در حالی بدون مودریچ پا به میدان مسابقه گذاشت که از تماشاگر محروم بود. ایتالیا هم بازیکنانی همچون وراتی، ده روسی، کیه لینی، آنتونلی و بارتزالی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

بازی با شروع خب کرواسی آغاز شد. در همان دقیقه 4 بازی، اتکینسون به خاطر خطای آستوری، یک ضربه پنالتی را به سود کرواسی گرفت. مانژوکیچ پشت توپ قرار گرفت اما این جانلوییجی بوفون آماده بود که نگذاشت توپ وارد دروازه شود. پس از از دست رفتن پنالتی، ایتالیا وضعیت بهتری را دنبال کرد. حرکت سریع بازیکنان این تیم در اولین حمله و ضربه الشراوی موجب باز شدن دروازه سوباشیچ شد که داوران انگلسی در تصمیمی عجیب، آن را آفساید اعلام کردند. بازیکنان کرواسی سریع بازی را آغاز کردند و در حالی که بازیکنان ایتالیا عقب بودند، ایوان راکیتیچ از راست نفوذ کرد و پاس ارسالی اش را ماریو مانژوکیچ در موقعیتی مشکوک به آفساید گل کرد. گلی که با اعتراض شدید ایتالیایی ها همراه بود و بوفون کارت زرد گرفت.

ایتالیا پس از این گل، بازی را در اختیار گرفت. گراتزیانو پله می توانست در دقیقه 16 با ضربه سر دروازه کرواسی را باز کند. چند دقیقه بعد در حالی که متئو دارمیان می توانست دروازه کرواسی را باز کند، اتکینسون در تصمیمی عجیب تر، خطای دیگری به سود کرواسی اعلام کرد. استفان ال شراوی در دقیقه 32 از پاس گراتزیانو پله، موقعیتی صد در صد بدست آورد که ضربه را به حدی آروم زد که دروازه بان میزبان توپ را گرفت.

در دقیقه 35 سانتر ارسالی پیرلو با ضربه دست مانژوکیچ همراه شد. اتکینسون نقطه پنالتی را نشان داد تا آنتونیو کاندروا با یک ضربه چیپ، دروازه سوباشیچ را باز کند. دو تیم در نهایت در نیمه اول به همین نتیجه رضایت دادند.

با شروع نیمه دوم، دومین تعویض اجباری ایتالیا هم از راه رسید تا بحران مصدومیت در آتزوری، حاد تر شود. بازی در این دقایق، کمی متعادل تر شد اما ایتالیا در مجموع خطرناک تر ظاهر می شد.

حرکات نفوذی کاندروا و الشراوی نتوانست برای بار دوم دروازه کرواسی را باز کند. با رسیدن به پانزده دقیقه پایانی، کرواسی برای دقایقی خطرساز شد. شوت ایون پریشیچ با فاصله ای بسیار کم از کنار دروازه سیریگو عبور کرد.

بدین ترتیب در پایان بازی، شاگردان آنتونیو کنته به امتیازی ارزشمند از زاگرب، دست پیدا کردند.

ترکیب دو تیم و آمار این بازی

شرح گل ها

  ماریو مانژوکیچ - دقیقه 11

 آنتونیو کاندروا(ضربه پنالتی) - دقیقه 36

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی