loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 107 نظرات (0)

به گزارش مغان ورزش، بارسا هفته پیش در نوکمپ و از هفته 21 لالیگا موفق شده بود با حساب 3-2 بر ویارئال غلبه کند و حالا باید در کوپا دل ری به مصاف این تیم برود. لوئیز انریکه در نشست خبری خود اظهار امیدواری کرد که برعکس آن بازی، تیمش در بازی فردا گلی دریافت نکند.

 او به خبرنگاران گفت:" باید نسبت به بازی هفته گذشته بهتر بازی کنیم. به دنبال راه حلی هستم تا در بازی فردا گلی دریافت نکنیم. فردا شیوه تاکتیکی ما هیچ تفاوتی نخواهد کرد و مثل همیشه با همان فلسفه برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. دوست دارم به ویارئال اجازه خلق موقعیت گلزنی ندهیم.باید نتیجه ای کسب کنیم که در بازی برگشت خیالمان راحت باشد. آنها تاکنون در نیمه نهایی کوپا دل ری حضور نداشته اند و به همین دلیل، انگیزه های فراوانی دارند. قهرمانی در این جام برای ویارئال چالش بسیار مهم و جذابی است. باید مراقب این تیم باشیم."

 انریکه در موردشانس برتری تیمش گفت:" هیچ وقت برد تیمم را تضمین نمی کنم. هر تیمی شایسته باشد برنده خواهد شد. پیروزی همیشه لذت بخش است اما هدف دوم ما عدم دریافت گل است. باید نسبت به بازی با این تیم در لالیگا، عملکردمان بهتر باشد."

 سرمربی بارسا در مورد افزایش اعتماد هواداران بارسا به خودش گفت:" تا این لحظه هیچگاه حس نکرده ام که هواداران بارسا به من بی اعتماد شده اند. همیشه حمایت آنها را نسبت به خودم و تیم احساس کرده ام. نمی دانم شاید هم من در این مورد اشتباه کرده باشم."

 انریکه در این نشست حاضر نشد در مورد بحران رئال مادرید و نیز برگزاری جشن تولد رونالدو در شب شکست از اتلتیکو صحبت کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی