loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 145 نظرات (0)

به گزارش مغان ورزش، هفته سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های آلمان ( بوندسلیگا ) شامگاه جمعه با برگزاری یک دیدار آغاز شد و در آن دیدار تیم های هامبورگ و فرایبورگ با تساوی خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا آدمیر مهمدی در دقیه 25 برای فرایبورگ گلزنی کرد و سپس گوژاکو کاسار در دقیقه 90 گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه این رقابت ها روز شنبه بروسیا مونشن گلادباخ با بایرلورکوزن، هانوفر با وردربرمن ،بروسیا دورتموند با هرتابرلین، بایرن مونیخ با آگسبورگ ،اینتراخت فرانکفورت با هوفنهایم واشتوتگارت با ماینتس دیدار می کند. رقابت های هفته سی و دوم بوندس لیگا روز یکشنبه با دیدار پادربورن مقابل وولفسبورگ و کلن مقابل شالکه خاتمه می یابد.

درحال حاضر در جدول رده بندی این رقابت ها تیم بایرن مونیخ با 76 امتیاز قهرمان زودهنگام فصل است و به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. تیم های وولفسبورگ با 62 ، بوروسیا مونشن گلادباخ با 60 و بایرلورکوزن با 55 امتیاز دوم تا چهارم هستند و برای نایب قهرمانی رقابت می کنند. هر 3 تیم نیز جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده اند.

در پایین جدول تیم های اشتوتگارت با 27 ، هانوفر و فرایبورگ با 30 امتیاز در رده های 18 تا 16 قرار دارند و خطر سقوط هر سه را تهدید می کند. دو تیم بوندسلیگای یک مستقیما به دسته دوم سقوط می کند و تیم رده 16 باید برای بقا در پلی آف با تیم سوم دسته دو رقابت کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی