loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 130 نظرات (0)

به گزارش  مغان ورزش پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان سرانجام کارلوس کی‌روش در سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران باقی ماند و حالا خبر می‌رسد که مردان این مربی پرتغالی در ماه خرداد شاید یک بازی دوستانه با کنیا برگزار کنند.

نسخه کنیایی سایت «گل» خبر داد, فدراسیون فوتبال ایران با ارسال دعوتنامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال کنیا از تیم ملی این کشور برای انجام یک بازی دوستانه در ماه ژوئن 2015 دعوت به عمل آورده است. بر اساس اطلاعات رسیده از ایران، این تیم آسیایی علاقمند است تا بین تاریخ 8 تا 11 ژوئن 2015 (18 تا 21 خرداد 94) در دیداری تدارکاتی در تهران از کنیا میزبانی کند.

بر اساس این گزارش فدراسیون فوتبال ایران پذیرفته تمامی هزینه‌های پرواز و اقامت تیم کنیا را در این سفر بپردازد هرچند هنوز قطعی شدن این بازی دوستانه در هاله‌ای از ابهام است چون در زمانی که مدنظر ایرانی‌هاست تیم ملی کنیا ممکن است درگیر بازی‌های مرحله انتخابی جام  ملت‌های 2017 آفریقا باشد که در همان مقطع شروع می‌شود.

یکی از اعضای فدراسیون فوتبال کنیا که نامش فاش نشده با اشاره به اینکه در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران برای فرستادن تیم زیر 23 سال کنیا به ایران به جای تیم ملی این کشور هستند، به سایت «گل» گفت: همتایان ما در ایران پیشنهاد خوبی داده‌اند ولی پیش از اینکه برای انجام این بازی دوستانه تعهد بدهیم باید مسائل مختلفی را در نظر بگیریم. یکی از گزینه‌های ما در این رابطه فرستادن تیم زیر 23 ساله به ایران در صورت موافقت طرف مقابل‌مان است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی