loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 160 نظرات (0)

در ابتدای ست نخست، بازی متعادل و با برتری ایران بود اما این ایالات متحده بود که در وقت استراحت فنی اول و پس از آن، برتری را از آن خود کرد.  اما در ادامه، این ایران بود که امتیازات عقب مانده را جبران کرد و حتی اختلاف امتیازی را با امریکا به وجود آورد. شاگردان اسلوبودان کوچا با تکیه بر سرویس های خوب و دفاع های خوبشان و همینطور دریافت های بد بازیکنان امریکایی، اختلاف امتیاز را به 5  و با حفظ این اختلاف، در پایان ست موفق شدند که با نتیجه 25 بر 20، در این ست پیروز شوند. 

در ست دوم، این ایران بود که پیش افتاد اما رفته رفته در اثر سرویس های خوب پاسور امریکا، کریستینسن، و دریافت های بد بازیکنان ایران، این امریکا بود که در بازی پیش افتاد و اختلاف امتیاز را با تیم ایران ایجاد کرد. آن ها از این اختلاف استفاده کرده و بر بازی مسلط شدند تا در نهایت بتوانند با حساب 25 بر 19 در ست دوم پیروز شوند و ست شماری را 1-1 مساوی کنند. دو امتیاز آخر امریکا، با دو سرویس عالی از مت اندرسون به دست آمد.

در ست سوم، بازی متعادل پیش می رفت. البته بازیکنان ایران ضربات و سرویس های زیادی را در این ست نیز از دست می دادند اما روند امتیاز گیری ایالات متحده نیز پر از اشتباه بود. نتیجه این ست در وقت استراحت فنی دوم، 16 بر 15 به سود شاگردان اسپرو بود. در ادامه ایران یک بار در بازی پیش افتاد اما امریکا سریعا به بازی برگشت و بازی تا امتیاز 22 پایاپای و با یک امتیاز برتری برای امریکا بود اما در ادامه، صدرنشین جام جهانی توانست سه امتیاز بعدی را بدون دغدغه کسب کند و با حساب 25 بر 22 درست دوم نیز بر ایران غلبه کند تا کار در ست شماری 2-1 به سود ایالات متحده باشد.

ست چهارم در ابتدا پایاپای بود اما در ادامه، ایالات متحده از وقت استراحت فنی اول، شروع به ایجاد اختلاف کرده و اختلافی 4 امتیازی، را پدید آورد. امریکا توانست این اختلاف را حفظ کند و در نهایت با نتیجه   در این ست پیروز شود تا در مجموع، با نتیجه 3-1 پیروز بازی شده و امتیازات خود در جدول را به 21 برساند و همچنان در صدر باقی بماند. ایران نیز متحمل پنجمین شکست خود در این دوره از رقابت ها شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی