loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 127 نظرات (0)

گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پس از این بازی گفت: 

با عرض سلام و خسته نباشید. بعد از دو هفته سخت که علی رغم شایستگی ها موفق به کسب نتیجه نشده بودیم، پا به این بازی گذاشتیم. فشار روانی زیادی وجود داشت. نیمه اول خوبی نداشتیم که خبر از استرس بالای تیم و جو سنگین ورزشگاه می داد. تیم جوان ما نتوانست در این نیمه به خوبی کار کند. شانس هایی داشتیم، اما شانس های حریف بیشتر بود و مظاهری در چند صحنه ناجی دروازه شد. خوشبختانه این نیمه بدون گل خورده به پایان رسید. در رختکن صحبت های خوبی مطرح شد. توانستیم در نیمه دوم حریف را تحت فشار قرار دهیم و زمان و فضا را در اختیار بگیریم. به بازیکنانم تبریک و خسته نباشید می گویم. نیمه دوم بسیار خوبی را از حیث ایجاد موقعیت داشتیم. به خوبی در مرکز زمین پاسکاری کردیم و بارها توانستیم با همین پاس ها خلق موقعیت کنیم. از هواداران باشگاه که این راه دور را با ما آمدند تشکر می کنم. حضور آن ها باعث دلگرمی ما است. از مجموعه باشگاه تشکر می کنم که با وجود دو شکست، فشاری روی کادر مربیان نیاوردند. آن ها نشان دادند که مجموعه ذوب آهن فراتر از این حرف هاست که با دو شکست از هم بپاشد. از آقای آذری تشکر می کنم. این برد را به هواداران تقدیم می کنم. از بازیکنان که در نیمه دوم با غیرت تلاش کردند صمیمانه تشکر می کنم. 

علی نظری جویباری پس از این بازی اعتقاد داشت حرکات سرمربی ذوب آهن در کنار زمین در اعتراض به داور، باعث کسب پیروزی شده است. یحیی در این خصوص گفت: 

به حرف های ایشان احترام می گذارم. می پذیرم که از کوره در رفتم. اعتراض تندی داشتم اما توهینی در کار نبود. اعتراض من به این بود که داور می توانست در آن صحنه ادامه بازی را اعلام کند. فشار زیادی روی من بود و بابت رفتارم عذر خواهی می کنم. 

مربی جوان ذوب آهن در خصوص سوالی، مبنی بر اینکه چرا تیم وی دو نیمه متفاوت داشته است گفت: 

نیمه اول واقعا بد کار کردیم. حریف موقعیت های زیادی داشت. می دانستیم که آن ها بازیکن های خلاقی دارند و می توانند از فرصت ها استفاده کنند. در رختکن بازیکنان را تحت فشار قرار دادیم و خوشبختانه در نیمه دوم با دوندگی و انگیزه بیشتر نسبت به حریف، بازی را در دست گرفتیم. 

آخرین سوال این بود که از گل محمدی سوال شد که چرا این روزها از همیشه عصبانی تری؟ او گفت:

این مطلب را می پذریم. اما اجازه بدهید در این خصوص حرف نزنم. تلاش می کنم 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی