loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 134 نظرات (0)

 به گزارش مغان ورزش از ساعت 18:30 دقیقه امروز به وقت تهران دو تیم قدرتمند و همشهری چلسی و آرسنال از چارچوب رقابت جام خیریه فوتبال انگلستان در استادیوم سراسر پر از تماشاگر ویمبلی به مصاف یکدیگر رفتند.

مسابقه با روند متعادلی آغاز شد. هر دو تیم سعی در در اختیار گرفتن مالکیت توپ در میانه میدان داشتند و همین باعث شد تا در دقایق ابتدایی مسابقه زیبایی را شاهد نباشیم. اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه بازی جان تازه ای گرفت. ابتدا اکسلید چمبرلین با یک حرکت انفرادی شاگردان ونگر را به گل رساند. 

پس از این گل آبی های لندنی جلو آمده و شانس های گلزنی خوبی را بر روی دروازه پیتر چک خلق کردند که در مهم ترین آن ها ضربه سر رامیرز بر روی سانتر رمی با فاصله بسیار کمی به بیرون رفت، شوت زمینی هازارد در با برخورد به مرته ساکر منحرف شد و از آن سو چمبرلین آماده نیز یک موقعیت عالی دیگر را از دست داد تا در نهایت نیمه نخست با همان تک گل به سود توپچی ها به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم مورینیو رادامل فالکائو و اسکار را برای به تساوی کشاندن بازی به زمین فرستاد، اما ورود این دو ستاره نیز نتوانست تغییر چندانی در روند بازی ایجاد کند و در حالی که بازی کم حادثه ای را شاهد بودیم تنها یک بار بر روی پاس در عمق فابرگاس، ادن هازارد در موقعیت تقریبا تک به تک صاحب موقعیت شد که ضربه اش در نهایت به آسمان رفت.

با رسیدن به دقیقه 60 ونگر نیز تعویض های خود را آغاز کرده و اولیویه ژیرو را به وارد میدان کرد. با ورود این مهاجم فرانسوی آرسنالی ها کمی از لاک دفاعی خارج شده و چند موقعیت نصفه و نیمه را با حرکات ژیرو و حتی یک موقعیت تک به تک توسط کازورلا را  بر روی دروازه کورتوآ خلق کرده، اما با بی دقتی ازدست دادند تا در نهایت این مسابقه با همان تک گل زیبای چمبرلین به پایان رسیده و نخستین جام فصل بر فراز دستان کاپیتان آرتتا بالا برود.

شرح گل های بازی

   دقیقه 24 (1-0، چمبرلین): پاس وولکات در جناح چپ به چمبرلین رسید تا وی با یک حرکت در عرض و ضربه تماشایی خود به زیر طاق دروازه کورتوآ توپچی ها را پیش بیندازد.

ترکیب دو تیم و آمار نهایی بازی

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی