loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 135 نظرات (0)

مکزیک توانست با پیروزی 3 بر یک مقابل جامائیکای شگفتی ساز، برای دهمین بار به قهرمانی در این مسابقات دست پیدا کند. آن ها حالا دو برابر آمریکا جام قهرمانی این مسابقات را دارند و سه بار در چهار دوره اخیر به قهرمانی در آن دست پیدا کرده اد.

به گزارش FourFourTwo، در بازی امروز صبح که در فیلادلفیا آمریکا برگزار می شد، یاران میگوئل هررا توانستند یک عملکرد عالی از خود نشان دهند و آندرس گواردادو، خسوس کرونا و اریبه  پرالتا سه گل گل سبزها را به ثمر رساندند .

در شرایطی دو تیم پا به دیدار فینال گذاشتند که سرنوشت متفاوتی را در مرحله نیمه نهایی تجربه کرده بودند. از سویی جامائیکا حضور داشت که با یک نمایش دیدنی موفق شد تیم میزبان آمریکا را شکست دهدو از سوی دیگر مکزیک بود که با فاکتور داوری مشکوک در دیدار مقابل پاناما پا به این مرحله گذاشته بود.  

در دقیقه 31 بازی بود که ضربه شروع مجدد به پل آگیلار رسید اما پس از ضربه نصفه نیمه این بازیکن، گواردادو با یک والی دیدنی توانست تیم کشورش را پیش بیندازد. در دقیقه دوم از نیمه دوم بود که کرونا پس از توپ ربایی از مایکل هکتور و با عبور از رایات تامپسون، توانست دومین گل بازی را به ثمر برساند. هکتور بار دیگر در دقیقه 61 در دفع توپ ارسالی ناکام ماند تا پرالتا از فاصله نزدیک دروازه را باز کند. درن متوکس در دقیقه 80 یکی از گل ها را جبران کرد.  

مکزیک که بهترین نمایش جام خود را برای فینال گذاشته بود، پیش از فینال تنها در یکی از مسابقات به برتری در 90 دقیقه بازی رسیده بود. آن ها در گروه خود پایین تر از ترینیداد و توباگو ایستادند و بازی های دور حذفی را با نتایجی نزدیک در وقت های اضافه بردند. 

در شرایطی که برادر دوس سانتوس در این دیدار به دلیل مصدومیت و کارلوس ولا به دلیل محرومیت در ترکیب حضور نداشتند، خسوس کرونا توانست در خط حمله تیم مکزیک بدرخشد.

هررا سرمربی مکزیک پس از این دیدار گفت: 

بازی را کنترل کردیم و نسبت به حریف برتری داشتیم. ریتمی که می خواستیم را پیدا کردیم. بابت عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. آن ها برای این عنوان تمام توان خود را به کار بستند.

عناوین اهدا شده در این مسابقات به این شرح است: 

بهترین بازیکن آندرس گواردادو (مکزیک)
آقای گل کلینت دمپسی با 7 گل 
بهترین بازیکن جوان خسوس کرونا (مکزیک)
بهترین دروازبان برد گوزان (آمریکا)
جایزه بازی جوانمردانه تیم ملی جامائیکا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی