loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

در پایان هفته پنجم از سری رقابت های لیگ جهانی والیبال دو تیم روسیه و آمریکا در دیدار دوم این هفته به در شهر کالینگراد روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم آمریکا موفق شد با حساب 3-1 این دیدار را نیز همانند بازی شب گذشته به سود خود خاتمه دهد.

در پایان هفته پنجم از سری رقابت های لیگ جهانی والیبال دو تیم روسیه و آمریکا در دیدار دوم این هفته به در شهر کالینگراد روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم آمریکا موفق شد با حساب 3-1 این دیدار را نیز همانند بازی شب گذشته به سود خود خاتمه دهد. با این پیروزی تیم آمریکا با 8 برد و 23 امتیاز جایگاه خود در صدر جدول این گروه را محکم تر کرد.

شرح بازی:

ست اول این دیدار با برتری آمریکایی ها آغاز شد و در همان ابتدا با حساب 3-0 پیش افتادند اما در ادامه تیم روسیه بود که با دفاع های خوب خود حساب کار را به 7-4 به سود خود تغییر داد و جان اسپرو مربی آمریکا را وادار به درخواست وقت استراحت کرد. در ادامه با بازی خوب دیوید لی مدافع تیم آمریکا این تیم بود که در امتیازات از روس ها پیشی گرفت و نتیجه به 10-12 به سود آمریکایی ها تغییر کرد. بازی نزدیک دو تیم تا امتیازات پایانی این ست پیش رفت تا در نهایت این مکسول هولت بود که با کسب دو امتیاز پیاپی پیروزی را برای تیم آمریکا در این ست با نتیحه 23-25 به ارمغان آورد.

ست دوم این دیدار با برتری روس ها آغاز شد و دو تیم با نتیجه 8-5 به سود روسیه به وقت استراحت فنی اول رفتند. ادامه کار با از دست رفتن سرویس های بازیکنان آمریکا از جمله اندرسون همراه بود و حساب کار به 11-7 به سود روسیه رسید و تیم آمریکا درخواست وقت استراحت کرد. با دریافت های بسیار خوب بازکنان تیم آمریکا در عقب زمین این تیم امتیازهای عقب مانده را جبران کرده و حساب کار به 17-16 به سود روسیه رسید. با حمله های خوب دنیس بیروکف از روسیه این تیم دوباره اختلاف خود را زیاد کرده و در نهایت این ست با نتیحه 25-19 به سود روسیه خاتمه یافت تا حساب کار در ست ها 1-1 مساوی دنبال شود.

ست سوم این دیدار نزدیک آغاز شد و دو تیم با نتیجه 7-8 به سود آمریکا به وقت استراحت فنی اول رفتند. با کسب دو امتیاز پیاپی از سرویس توسط بیروکف روس این تیم روسیه بود که در پایان وقت استراحت فنی دوم با نتیجه 16-15 از تیم آمریکا پیش افتاد. تیم آمریکا با استفاده از چند توپ برگشتی و حملات موثر آز آرون راسل و اندرسون این ست نفس گیر را با نتیجه 23-25 به سود خود خاتمه داد تا حساب کار 1-2 به سود آمریکای میهمان شود.

ست چهارم نیز همانند ست قبل نزدیک آغاز شد اما این آمریکایی ها بودند که موفق شدند با دفاع های روی تور پیاپی خود از روس ها پیش بیفتند و دو تیم با نتیجه 11-16 به سود آمریکا به وقت استراحت فنی دوم رفتند. موزرسکی برای تیم روسیه وارد میدان شد تا از شکست این تیم در این ست جلوگیری کند اما بازی با حملات خوب و کسب امتیاز توسط مت اندرسون از آمریکا همراه بود و این تیم این ست را با نتیجه 18-15 به سود خود خاتمه داد تا تیم آمریکا پیروز این دیدار باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی