loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

نیمه اول:

بازی این دو تیم در نیمه اول به طور کلی در ابتدا کمی خسته کننده بود اما در پایان جذاب شد و برتری نسبی از آن اروگوئه بود. دو تیم یکی دو موقعیت نیز داشتند. از مهم ترین موقعیت های بازی، در دقیقه 39 برای رودریگز اتفاق افتاد وقتی ضربه او به صورت بسیار عالی توسطکر دفع شد. یک دقیقه بعد این جامائیکا بود که واکنش نشان داد و یک موقعیت بسیار عالی بدست آورد که بازیکن این تیم با بی دقتی آن را هدر داد. در ادامه هم دو موقعیت توسط ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه خراب شد تا نیمه اول این دیدار با حساب بدون گل اتمام یابد و دو تیم در نیمه دوم به دنبال گل باشند.

نیمه دوم:

در این نیمه اروگوئه خیلی زودبه گل دست یافت و در بازی پیش افتاد. در ادامه بازی با موقعیت های نصفه و نیمه دو تیم همراه بود و بازی بسیار آرام طی می شد و موقعیت های زیادی در بازی ایجاد نمی شد و اگر هم موقعیتی بود، جامائیکا و در رای این تیم بارنز آن ها خلق می کرد که با بی دقتی مهاجمین و البته واکنشه ای موسلرا دفع می شد. در نهایت اروگوئه با حفظ تک گل اندوخته خود، توانست در این دیدار پیروز شود و سه امتیاز آن را بدست آورد.

ترکیب دو تیم و آمار این بازی

شرح گل ها

 دقیقه 52 (کریستین رودریگز): روی پاس خیمنز روی برگشت یک ضربه آزاد، این رودریگز بود که با یک ضربه زیبا دروازه جامائیکا را گشود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی