loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

گزارش بازی

به گزارش مغان ورزش از ساعت 02:00 بامداد امروز به وقت تهران و در شهر لاسرنا شاگردان تاتا مارتینو در تیم ملی آرژانتین در نخستین مسابقه خود در رقابت های کوپا امریکا به مصاف تیم فوتبال پاراگوئه رفتند.

مسابقه همانند انتظار با میدان داری آلبی سلسته آغاز شد. خاویر ماسکرانو  و اور بانگا به خوبی توپ و میدان را در اختیار گرفته و با ارسال آن برای پاستوره، مسی، آگوئرو و دی ماریا موقعیت سازی کردند تا سرانجام و پس از دست رفتن چند شانس گلزنی بتوانند با استفاده از دو اشتباه مدافعان پاراگوئه به گل رسیده و نیمه نخست را با خیالی آسوده به رختکن بروند.

نیمه دوم را نیز آرژانتینی ها بهتر آغاز کردند و در همان ابتدا چمند موقعیت گلزنی را به وسیله آگوئرو و دی ماریا از دست دادند، اما به مرور پاراگوئه که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت بازی را در دست گرفت و پس از چند واکنش عالی رومرو بر روی حرکات زوج والدز - سانتاکروز سرانجام به گل رسید.

پس از این گل مارتینو به صورت همزمان توز و هیگواین را به زمین مسابقه فرستاد تا 20 دقیقه پایانی فوق العاده تماشایی و جدابی را شاهد باشیم. بازیکنان پاراگوئه ابتدا دو موقعیت عالی گلزنی را توسط سانتا کروز و ساموئیدو بر روی سوپر واکنش های رومرو از دست دادند.

از آن نیز آنخل دی ماریا و مسی تا آستانه رسیدن به گل سوم پیش رفته که این بار واکنش های سیلوا سنگربان پاراگوئه مانع از افزایش اختلاف شد تا نیمه دوم زیبای این مسابقه در نهایت با گل لوکاس باریوس تازه وارد در ثانیه پایانی مسابقه به سود قرمزپوشان میدان تمام شود.

شرح گل های بازی

دقیقه 29 (1-0، آگوئرو): فشار مسی بر روی ساموئیدو مدافع چپ پاراگوئه با پاس رو به عقب اشتباه وی همراه شد تا سرخیو آگوئرو به آسانی در مقابل دروازه صاحب توپ شده و پس از عبور از دروازه بان گل نخست بازی را به ثمر برساند.

دقیقه 36 ( 2-0، مسی): یکی از حرکت های انفرادی معروف مسی با پاس او به دی ماریا همراه بود تا پس از خطای دووباره ساموئیدو آرژانتینی ها صاحب یک ضربه پنالتی شده و در شرایطی که سیلوا دروازه بان پاراگوئه جهت توپ را به خوبی تشخصی داده بود توسط کاپیتان مسی و ضربه زمینی اش به سمت چپ دروازه اختلاف را به دو گل برسانند.

دقیقه 60 ( 2-1، والدز): توپ در پشت محوطه جریمه به نلسون والدز با تجربه رسید تا وی با یک شوت از راه دور استثنایی و تماشایی توپ را به زیر طاق دروازه رومرو بفرستد.

دقیقه 90 ( 2-2، باریوس): آخرین شانس پاراگوئه برای گلزنی از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر کاسرس به باریوس رسید تا وی با شوت سرضرب، محکم و زمینی خود کار را به تساوی بکشاند.

ترکیب دو تیم و آمار نهایی بازی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی