loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 117 نظرات (0)

به گزارش مغان ورزش، حسین قدوسی اظهار داشت: در بازی برابر لخویا و النصر پرتاب ترقه و مواد آتش‌زا و همچنین برخی مسائل دیگر منجر شد AFC جریمه‌هایی را برای پرسپولیس درنظر بگیرد.

وی ادامه داد: ناظر مسابقه پرسپولیس و بنیادکار در جلسه هماهنگی و پس از آن نسبت به تکرار اتفاقات دوبازی گذشته هشدارهایی داده بود. مسئولان پرسپولیس و سازمان لیگ هم نسبت به این موضوع هشدارهایی دادند که این اتفاقات تکرار نشود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس افزود: با مسئولان برقراری نظم هم صحبت‌هایی در این باره انجام شد. نژادفلاح قائم‌مقام باشاه پرسپولیس با مشوقین تیم جلسه گذاشت و به آنها گفت در این راستا کمک کرده و هوشیار باشند تا اتفاقی در این بازی رخ ندهد.

وی خاطرنشان کرد: در بازی مقابل بنیادکار رفتار به گونه‌ای بود که به طور حتم AFC محرومیتی را برای پرسپولیس درنظر نمی‌گیرد و برخلاف برخی اخبار مطرح شده هیچ محرومیتی برای تیم وجود نخواهد داشت و حتی ممکن است باشگاه جریمه مالی هم نشود.

قدوسی یادآور شد: در این بازی فقط در یک صحنه یک ماده آتش‌زای کوچک به سوی زمین پرتاب شد که به اعتقاد من ناظر بازی آن را گزارش نمی‌کند و رسانه‌های ایرانی باید هوشیار باشند و بدانند که تمام اخبار توسط عربستانی‌ها رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه این بازی به جهات مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است، تصریح کرد: بازی مقابل الهلال یک دیدار حیثیتی است. تجربه دیدار پرسپولیس با النصر نشان داد که سعودی ها رسانه‌های ایرانی را خط به خط رصد می‌کنند و رسانه‌ها باید هوشیار باشند تا مسائلی را عنوان نکنند که به سود آنها باشد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس با تأکید براینکه مطمئنم مشکلی پیش نمی‌آید گفت: این یک بازی ملی و بین المللی است و امیدوارم هواداران پرشور ما با حضور صدهزار نفری خود از تیم حمایت کرده و البته هوشیار هم باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی