loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

تیم‌های بالای جدول مثل سپاهان که چند سال است خودش را به فوتبال ایران دیکته کرده و همچنین فولاد و تراکتورسازی رقبای اصلی ما هستند. این مسئله کار ما را سخت می‌کند.

- امیر قلعه‌نویی مرتب از شما و بزرگان تیم صحبت می‌کند و مدعی است شما باعث همدلی در استقلال هستید. نظرتان دراین باره چیست؟

شما من را می‌شناسید و می‌دانید در همه تیم‌ها هر وقت مسئولیت داشتم کارم سخت‌تر بوده اما به لطف خدا کار را جلو برده‌ام. شرایط مالی تیم ما اصلا خوب نیست ولی هدفمان قهرمانی است. بازیکنان هم به عشق این هواداران به میدان می‌رود و ما باید شرایط آنها را درک کنیم. وقتی تیمی تا دقیقه 94 تلاش می‌کند این نشان می‌دهد که چقدر برای هوادارش مهم است چون معمولا می‌گویند وقتی پول نباشد بازیکن با دل و جان کار نمی کند اما استقلال این روزها همه جوره در زمین تلاش می‌کند تا به موفقیت برسد.

- گفته می‌شود شما حتی یک ریال هم از استقلال نگرفته‌اید درست است؟

شاید باور نکنید من اصلا مبلغ قراردادم را نمی‌دانم و تا همین حالا که با شما صحبت می‌کنم نه یک ریالی گرفته‌ام و نه زنگ زده‌ام تا بپرسم قراردادم چقدر است. همین که هواداران به ما احترام می‌گذارند برای من قابل ستایش است و امیدوار هستم که تا روزی که می‌توانند برای این تیم مثمرثمر باشم چون هرچه دارم از استقلال است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی