loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

فرشاد admin بازدید : 111 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سؤال که چه جایگاهی را در پایان فصل برای تیمش متصور است، اظهار داشت: در اوایل لیگ تغییرات زیادی داشتیم و بازیکنان جدید هنوز با هم هماهنگ نشده بودند. همچنین در بحث داوری و اشتباهات فردی در خط دفاع نیز اذیت شدیم و همین مسئله باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم اما در ادامه بازیکنان به هماهنگی خوبی رسیدند که توانستیم در اواخر نیم‌فصل اول روند خوبی داشته باشیم. درست در همین زمان به فینال جام حذفی هم راه پیدا کردیم.

گل‌محمدی ادامه داد: روند خوب‌مان به تعطیلی لیگ خورد که همین مسئله کمی کارمان را دشوار کرد. ما سعی کردیم در تعطیلات شرایط تیم را مانند نیم‌فصل اول حفظ کنیم که کار دشواری است و بعید می‌دانم تیمی بتواند به شرایط پیش از 50 روز تعطیلی برگردد. حالا با پیروزی که مقابل پرسپولیس به دست آوردیم انتظارات از ما بالا رفته است. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بالای جدول باشیم ولی حضور در نیمه دوم جدول رده‌بندی هم می‌تواند برای ما ایده‌آل باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط ذوب‌آهن در  دو سه سال گذشته ما انگیزه زیادی داریم تا هم بازی‌های روان و خوبی به نمایش بگذاریم و هم بتوانیم در فینال جام حذفی به قهرمانی برسیم و از بهترین نفرات‌مان استفاده کنیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر آغاز پیش از موعد لیگ برتر تیمش به دلیل بدنسازی خسته است یا خیر، تصریح کرد: شرایط‌مان قبل از تعطیلات خوب بود و در تعطیلات هم سعی کردیم بیشتر تمرینات هدفمند و تاکتیکی را داشته باشیم تا بدنسازی. یعنی دلیلی وجود نداشت که بخواهیم تمرین بدنسازی کنیم اما فکر می‌کنم خیلی از مربیان تمرینات بدنسازی را در دستور کار داشتند. با توجه به برنامه‌ریزی قبلی که مربیان انجام داده بودند و البته شروع تعطیلی لیگ شاید خستگی در تیم‌های‌شان وجود داشته باشد. به همین خاطر آنها حق دارند که از این تغییر برنامه گله کنند چون شروع زودهنگام لیگ اتفاقی غیرمنتظره بود. البته باید تأکید کنم که من هم از این مسئله صددرصد راضی نبودم اما امیدوارم در ادامه وضعیت‌مان بهتر شود.

گل‌محمدی در واکنش به اینکه هفته بیست‌ سوم لیگ برتر همزمان است با اردوی تیم امید و اینکه آیا او حاضر می‌شود محبی و پهلوان دو بازیکن امیدش را در اختیار محمد خاکپور قرار بدهد گفت: حقیقت این است که ما هر چه توانستیم به تیم امید کمک کرده‌ایم. ما هم بازیکنان‌مان و هم آنالیزورمان را که خیلی به آنها احتیاج داشتیم در اختیار تیم امید قرار دادیم. ما سعی می‌کنیم با تیم امید تعامل داشته باشیم اما دوست داریم این تعامل دو طرفه باشد. مثلاً بعد از اردوی مالزی ذوب‌آهن و با توجه به اینکه لیگ زودتر آغاز شد توقع داشتیم بازیکنان‌مان زودتر از موعد مقرر از اردوی ترکیه تیم امید به ما اضافه شوند اما این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: همیشه سعی می‌کنیم به تیم ملی کمک کنیم و نگاهمان فراباشگاهی و ملی است. دوست داریم تیم کشورمان همیشه در اوج آمادگی باشد و به طرق مختلف هم با تیم ملی همکاری خواهیم داشت اما همانطور که گفتم دوست دارم این همکاری و تعامل دو طرفه باشد چون اگر این اتفاق رخ بدهد مربیان و باشگاه‌ها با روی باز بازیکنانشان را در اختیار تیم امید قرار می‌دهند. باز هم تاکید می‌کنم هر کمکی که از دستم بر بیاید برای تیم امید انجام خواهم داد.  منبع خبر: خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی