loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

گزارش بازی

نیمه اول با پرتغال بهتر شروع کرد و ادامه داد. اولین موقعیت بازی در دقیقه 15 رخ داد وقتی که ضربه سرجیو اولیویرا به تیرک دروازه آلمان ها برخورد کرد. دقایقی بعد، در دقیقه 25، این برناردو سیلوا بود که بعد از پاس عالی ریکاردو، با یک حرکت عالی خود را در موقعیت تک به تک با تراشتگن قرارداد و توانست اولین گل پرتغال را در این دیدار به ثمر برساند. هشت دقیقه بعد، روی یک کرنر، وقتی توپ از همه گذشت، ریکاردو پریرا با یک ضربه دروازه آلمان ها را برای بار دوم گشود.

آلمان ها پس از گل دوم کمی روی دروازه پرتغال فشار آوردند و یک موقعیت خوب نیز توسط امین یونس به وجود آوردند که با واکنش سا همراه بوده و تبدیل به گل نشد. در دقیقه اول وقت های اضافه نیمه اول، پرتغال به گل سوم دست یافت. روی یک حرکت فوق العاده از پرتغال، پس از پاسکاری برناردو سیلوا و ریکاردو، توپ به ژوائو ماریو رسید تا او با یک پاس به کاوالیرو باعث شد تا او گل سوم را با یک ضربه زیبا به ثمر برساند. نیمه اول با حساب 3-0 به سود پرتغال پایان یافت.

در همان دقیقه اول نیمه دوم، پرتغال موفق شد گل چهارم را نیز توسط خوزه ماریو به ثمر برساند تا اوضاع کار برای آلمان سخت تر شود. در ادامه باز هم آلمان توان رقابت  با پرتغال را نداشت تا برزیل اروپا کاملا بازی را در اختیار داشته باشد و موقعیت های دیگری روی دروازه ژرمن ها به وجود بیاورد. در دقیقه 71، ریکاردو هورتا روی سانتر عالی از کانسلو از سمت چپ، توانست برای پنجمین بار دروازه آلمان را بگشاید تا پرتغال المان را در این مرحله تحقیر کند. 

چند دقیقه بعد، مشکلات آلمان دو چندان شد. بیتن کورت، بازیکن آلمان، با دریافت کارت زرد دوم به خاطر یک خطا، از زمین بازی اخراج شده تا آلمان 15 دقیقه پایانی را با یک یار کمتر رقابت کند. در ادامه پرتغال باز هم بازی را در اختیار داشت اما آن را کنترل می کرد و در نهایت بازی با نتیجه 5-0 به اتمام رسید تا پرتغال با تحقیر آلمان به فینال صعود کرده و در این مرحله منتظر یکی از تیم های دانمارک یا سوئد باشد.

ترکیب دو تیم در این دیدار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی