loading...
مغان ورزش پایگاه خبر ورزشی
تبلیغات شما

اختصاصی مغان ورزش - در حالیکه دو تیم ملی آرژانتین و کلمبیا از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمریکا بامداد جمعه در وینا دل مار به مصاف هم خواهند رفت، لیونل مسی در این رقابت ها درخشش مورد انتظار را نداشته و تنها یک بار از روی نقطه پنالتی مقابل پاراگوئه گلزنی کرده است - اما پکرمن معتقد است که ستاره بارسلونا همچنان یکی از سختی های این مسابقه است.

به گزارش Fourfourtwo، پکرمن در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته خود گفت:

مسی حقیقتاً بهترین بازیکن دنیاست و آرژانتین هم به همان ترتیبی که در جام جهانی بازی می کردند، بازی می کند. آنها برخی عناصر جدید دارند که کمک زیادی به تیم می کنند، و جراردو مارتینو شروع به پیاده سازی برنامه های خود در آنها می کند.

کلمبیا اخیراً مشکلاتی در تیم خود داشته و برای دیدار مقابل آرژانتین بازیکنانی چون کارلوس باکا، ادوین والنسیا و کارلوس سانچز را در اختیار نخواهد داشت، اما پکرمن هنوز هم به توانایی های تیمش باور دارد:

این اولین بار نیست که با چنین مشکلات مصدومیت و غیبت در تیم مواجه می شویم. ما عادت داریم که با شرایط سخت کنار بیاییم، و به دنبال آن هستیم که بازی خوبی داشته باشیم. ما واقعاً مشتاق شرکت در این مسابقه هستیم. ما در تمامی پست ها بازیکنان با استعدادی داریم بنابراین می دانیم که مهره های کافی داریم.

پکرمن همچنین به پدر دیگو مارادونا نیز ادای احترام کرد، کسی که روز گذشته در سن 87 سالگی درگذشت:

نمی توانم این واقعیت را انکار کنم که باید در این لحظه نهایت احترام و آغوشی بزرگ را به دیگو [مارادونا] و خانواده اش بفرستم. من از وضعیت سلامتی پدر دیگو خبر داشتم. بنابراین آغوشی بزرگ برای دیگو دارم. من همچنین به یاد دارم که پدرت از فنس های کنار زمین آویزان می شد تا بازی های تو در عین جوانی را در تیم اصلی تماشا کند، و آن لبخند و خوبی هایی که پدرت داشت را هرگز فراموش نخواهم کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید مطالب این وب سایت بیشتر در کدام زمینه ورزشی بپردازد؟
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    تبلیغات شما

    http://s5.picofile.com/file/8120005834/22767313240048569700.gif

    بنر نویسندگان

    بارسا فنز

    آپارات سایت

    آپارات سایت

    پخش زنده مسابقات
    شنبه، 20 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    یکشنبه، 21 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور دوم مرحله گروهی
    سه شنبه، 23 تیر 1394
    جام جهانی فوتبال ساحلی - دور سوم مرحله گروهی